Vyhľadávať v tomto blogu

sobota 29. mája 2010

Návšteva od susedov ...



Túto fotku zverejňujem veľmi rada, vyjadrujem ňou poďakovanie mojej kamarátke z českého MMB Peťke, za písmenká, ktoré mi priniesla osobne až domov. Je to dielo jej šikovného manžela, naozaj precízna práca.
... hneď som vedela, že mi dotvoria "zátišie v bielom" :)

4 komentáre:

  1. Ahoj Janinko.Moc krásné celé zákoutí....a písmenka jsou parádní.Přeji pohodový víkendík plný sluníčka.Pa Pája

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani krása, ale mňa zaujal ten držiačik na servitky /1foto/, je prekrásny, mate to doma veľmi milučké a utulné!!!!
    pa M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janulka, písmenká sú skvelé, určite Ti robia radosť. Čo sa týka Tvojich fotiek, vždy sú to vynikajúce zábery a rada sa kochám pohľadom na ne.
    Krásny deň

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Janinko:-)
    krásné fotečky krásné bílé zátiší ( to já také můžu):-)))nádhera!!
    krásný večer Pet

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za čas, ktorý ste venovali napísaniu pár milých slov v komentári ♥