Vyhľadávať v tomto blogu

štvrtok, 28. októbra 2010

Kornúty


Milé návštevníčky ♥, to,  čo  som včera sľúbila, dnes plním a tu sú mnou stvorené kornútky, ktoré 
teda dosť obľubujem, asi aj preto, že výroba nezaberie veľa času a výsledok je včas na svete.
Každá to určite zvládne, chce to len trochu zručnosti a chuť :)


Potrebujeme na to: výkres, 3-vrstvový obrúsok s vybraným motívom (mňa fascinujú starodávne, nostalgické), lepidlo na papier, ceruzku, kružidlo, pravítko, papier na pečenie  a na ozdobu krajku alebo niečo podobné.
Pomocou školských potrieb vystrihneme plášť kužela ( obkreslíme aj na obrúsok ), ten (výkres) si natrieme trošku zriedeným lepidlom, necháme zaschnúť. Z obrúska oddelíme len vrchnú časť s obrázkom, priložíme na výkres a cez papier na pečenie prežehlíme( stupeň 2). Potom nasleduje samotné zostrojenie kornútka, teda zlepenie a  vrchnú časť dotvoríme tou krajkou.
Jednoduché, však?



9 komentárov:

  1. Janka, zdravím!!! Kornoutky jsou tak nádherné a opravdu jednoduché. Moc se mi líbí a možná i vyzkouším. Děkuji za krásnou inspiraci, přeji hezký den a prodloužený celý víkend!Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Soni, som rada, že si sa inšpirovala
    Výroba je naozaj zábava :)
    Pekné jesenné dni, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Me encantan estos conos
    Cariños Gisel

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jankaaaa to su nadherne kornutky....len rozmyslam naco mi je kruzidlo? :) ja robim taketo kornutky z "trojuholnika" ale mozno to robis inak...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gisel

    Me alegro de tu visita, gracias y enviar saludos desde Eslovaquia, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzka, dá sa aj tak, ale ja robím klasický geometrický kužel a presne sa mi to spojí.:)
    pa, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. JANIČKO, MOC KRÁSNÁ DEKORACE.
    VELICE POVEDENÉ.
    POHODIČKOVÝ DEN PŘEJI. BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kornútky sú naozaj veľmi dobrý nápad, hlavne na tú servítku s ciferníkom. Kúpila som si ju v domnienke, že si urobím hodiny a s údivom som doma zistila, že sú polovičné. Nevedela som, čo s takou servítkou, ale teraz už viem. Ďakujem za nápad.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za čas, ktorý ste venovali napísaniu pár milých slov v komentári ♥