Vyhľadávať v tomto blogu

sobota 11. júna 2011

Lampášik

Tak už ho mám !!! Vďaka jednej milej Alenke, ktorá mi odstrihla z toho svojho a poslala. Naozaj nenáročný kvietok, okamžite sa "chytil " a celkom sa mu u nás v okne páči, o čom svedčí kopa nových lístkov.

Alenka, ešte raz  ĎAKUJEM ...




3 komentáre:

  1. Ahoj Janka, nesiel mi net a tiez niekedy nezobrazi moj komentarik na niektorych blogoch, uvidime, ci teraz sa zobrazi. Aj mne sa paci ten kvietok, ale este som nepracovala na tom, aby som bola jeho majitelkou. Ani neviem, ako sa vola a u Teba sa mu naozaj krasne dari, ako vsetko, co zoberies do ruk
    prajem krasnu nedelu
    Milka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janičko, je moc hezký! A slovensky se krásně jmenuje :o) Taky jsem ho kdysi měla, musím si zase nějaký pořídit.
    hezký den, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotečky, tak at se mu daří...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za čas, ktorý ste venovali napísaniu pár milých slov v komentári ♥