Vyhľadávať v tomto blogu

pondelok 5. marca 2012

Pre potešenie ...

... som si kúpila kytičku tulipánov v Lidli. Vydržali sotva dva dni, ale za tú chvíľkovú radosť to stálo. 
Moje zásobníky na potraviny už potrebovali po rokoch zmenu, tak som siahla  po ikeáckych. Zatiaľ nemajú visačky s názvami, stále váham, že aké ..... , no najväčšia dostala včera romantickú, ktorá zodpovedá jej sladkému obsahu.







Keď sa vrátim pár príspevkov späť, napadá ma, že som pozabudla na ocenenia, ktoré ste mi udelili . Samozrejme, že ma to veľmi potešilo a tak ĎAKUJEM takto spoločne všetkým. ♥♥♥♥♥

26 komentárov:

  1. Jani, miluji tulilpány a tvoje dekorace je něžná a krásná!! A ozdobené dóze nápis moc sluší!! A ještě chválím ledovou bábovku, to je úžasný nápad a nový přírůstek do kuchyně. Krásný před jarní den přeji. Peťa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peťka, ďakujem - určite sa budem snažiť o skrášľovanie aj naďalej ♥

      Odstrániť
  2. Ahoj Jani, krásná barva tulipánů a moc hezká dóza.
    Hezké odpoledne
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, tú farbu tulipánov som vyberala ku džbániku, ktorý mám po švagrininej babke ♥

      Odstrániť
  3. Janka, to asi len teraz sú tie tulipány také krehké, aj mne zakaždým zvädnú. Ale v Lidli koncom marca predávajú už akoby odolnejšie odrody:) Tak si počkám, pamätám, keď mi vydržali aj dva týždne:) Super dóza na koláčiky, dobre vymyslené s tým obrúskom!
    Pekný deň!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, určite si ešte kúpim, radosť musí byť ♥

      Odstrániť
  4. Janka ,máš to moc hezké .Doza je supr a džbán s tulipány také!!!Koupila jsem růže z lidlu vydržely 3 dny ted už je suším,ale udělaly mi také radost...Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tými ružami Dajka, dobrý nápad, naposledy som mala vysušené svadobné :) ♥

      Odstrániť
  5. Jani, moc blahopřeji k ocenění a děkuji, že jsme mohla nahlédnout, jaro se u vás krásně rýsuje!
    Příjemný večer, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka, aj ja sa už neviem dočkať posedenia na balkóne a nazerania do kvetináčov, či už tam niečo rastie ♥

      Odstrániť
  6. Velmi krásne tulipániky. Moje byly z Billy a vydržely 4 dny! :D Ale stálo to za to. Kdysi jsem koupila v květinářství, vydžely asi týden, ale jeden stál euro padesát, to jsem dala za půl kytice.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potešenie musí byť za každú cenu, že?, ... čím nižšia, tým väčšia radosť :) ♥

      Odstrániť
  7. Jano, mate doma krasne jaro. A moc se mi libi i ta jmenovka na Cookies. Hezky den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka, to som tie obrúsky našla náhodou pri upratovaní svojich krabíc s rôznym materiálom a tak hneď bol nápad ... a je ľahko vymeniteľná, ak sa pošpiní ♥

      Odstrániť
  8. Miluji tulipány. Asi si je taky koupím.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jani , pekne si to nafotila a dózička s ceduľkou je tiež prima. Ďakujem za návštevu na mojom blogu a som rada, že som Ťa vyprovokovala k renovácii mlynčeka na kávu. Už sa teším na fotky. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka, už je nachystaný a zajtra začínam ♥

      Odstrániť
  10. Janka,máš to zase krásný.
    Moc gratuluji k ocenění.
    Hezký víkend s pozdravem Žaneta.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Žanetka, ďakujem za návštevu ♥
      ... mimichodom, ten venček máš úchvatný ♥

      Odstrániť
  11. Jani dnes jsem objevila váš blog
    ....bylo mi zde krásně a s vaším dovolením si k vám přijdu zase někdy posedět a snít :-)) děkuji :-)) máte krásný blog :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. JANIČKO, MOC HEZKÉ KOKÁNÍ.
    K OCENĚNÍ GRATULUJI.
    PŘÍJEMNÝ NEDĚLNÍ DEN PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Bohdanka a peknú nedeľu pri kávičke ♥

      Odstrániť

Ďakujem za čas, ktorý ste venovali napísaniu pár milých slov v komentári ♥