Vyhľadávať v tomto blogu

sobota, 29. septembra 2012

Renovácia kufra ... zvnútra

Možno si ešte pamätáte príspevok, keď som si priniesla starý kufor od tety a dala mu druhú šancu u nás. Šancu ako dekoračný prvok, lenže priestoru pri našich záľubách  nemáme nazvyš a tak som sa rozhodla, že sa stane aj malým úložným priestorom. V pôvodnom stave to nebolo možné a preto som začala uvažovať, čo s tým ...
V obchode s tapetami mi padla do oka práve táto a myslím, že celkom dobrá voľba. Keďže kufor ostal v detskej izbe, Natália si doňho poukladá pravdepodobne nejaké knihy a zošity. Ja som ho zatiaľ zvečnila mojimi očami ...
Pekný víkend  ♥









...chudák starý, v pôvodnom stave

42 komentárov:

  1. Janka,tvoj dobrý vkus nesklamal ani teraz. Tapeta je veľmi pekná a celkový dojem z kufríka je úžasný. Celková renovácia - na 1!
    Marta♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ten je skvelý! Krásne si ho zrenovovala, páči sa mi vnútro, krásny vzor... Si šikulka! Prajem krásny zvyšok dňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno , ten vzor aj mňa zaujal, ďakujem Miška ♥

      Odstrániť
  3. Máš úžasný blog! Veľmi sa mi páči ... A chcela by som Ťa poprosiť, či by si nenavštívila môj blog :) volá sa somniland.blogspot.com Ďakujeem Ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a navštívila som, si šikovná - máš v 14 - tich svoj blog a ja až po 40 - tke :-)

      Odstrániť
  4. Janičko, kufr je krásný, má šmrnc.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A kto by to o ňom predčasom povedal, že :-)
      Ďakujem Ivka ♥

      Odstrániť
  5. Klobúčisko dolu, Jani! Kráľovský kufor! Zvonka to tak nenápadne vyzerá a vnútri v kufri je skvelá hra čiernej a bielej. Bravo!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, najradšej by som ho nechala otvorený, ale to by neplnilo účel, pa ♥

      Odstrániť
  6. Janičko ,jako starý byl fakt chudák ale teď vypadá královsky!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hezká renovace :-) Povedla se. Blahopřeji.
    MartinaK

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za uznanie, ani to nebola veľká námaha ♥

      Odstrániť
  8. Super kufr, moc krásný, pěkné fotky, chválím.Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Romanka, hneď som si ho dala dokopy s tými peknými bielymi, volánikovými šatami, čo máš v príspevku ♥

      Odstrániť
  9. Ahoj Jani, renovace se Ti opravdu povedl. Kufřík je nádherný.
    Hezkou neděli
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj Jani,
    parádní renovace!
    Mám ráda krásné a hlavně praktické věci a když jsou navíc skoro zadarmo...co si víc přát:)
    Pěkná tapeta!
    Měj se krásně.
    Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peti, najväčšiu zásluhu na výslednom efekte má naozaj tapeta ♥

      Odstrániť
  11. Ten kufr teda opravdu prokoukl, už jen zapakovat a jet :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ... a to by sa ešte ako všetci za mnou otáčali :-),Uška nepridáš sa, podobný predsa máš :))) ahoj ♥

      Odstrániť
  12. Janka, vůbec nechápu jak ty to děláš ? :-o
    No prostě , kdo umí , ten umí !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podstatné je mať materiál a potom to už ide, J.♥

      Odstrániť
  13. JANIČKO, POVEDENÁ RENOVACE.
    OPRAVDU ZDAŘILÝ VÝSLEDEK.
    CHVÁLÍM.
    PŘEJI PŘÍJEMNÉ BABÍ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak to je skvělá změna--krása.Martina :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hádam sa podarilo, vďaka za pochvalu Martinka ♥

      Odstrániť
  15. To je taká nádhera. krásna práca , si naozaj veľká šikulka. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andtejka, ďakujem, je to v tvojich farbách.:-)♥

      Odstrániť
  16. Jani, kufor mal šťastie, že sa dostal do Tvojich rúk. Natálii sa nečudujem, aj ja by som ho "zhrabla"
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, už ho aj naplnila :-)... ďakujem za návštevu ♥

      Odstrániť
  17. Jani, teda ten prokoukl!! Moc povedené. :) Peťa

    OdpovedaťOdstrániť
  18. No paaaaani, tak to je napad za milion.... pekne si ho zrenovovala... Janka ty si taka sikovna vymyselnicka:) co si vymyslis a to si aj sama spravis:)...velmi sa mi paci ten stary kufor ponovom:))) papa ada

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka všetko nie, len také veci, ktoré sa dajú robiť v byte a na balkóne. Brúsenie apod., to je Vladova robota. Ďakujem.

      Odstrániť
  19. Jsem unešená. Neuvěřitelná krása, kufr získal dokonalý nový kabátek. A teď už do něj jen dávat všechny ty naše poklady...;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ahoj Jani, máš u mě na blogu překvapení, vyzvedni si ho u mě.Díky. Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Boha jeho, to mi uniklo;o). Tož to je hodně velká čmankózní proměna!!! Parádně jsi to učmanila, drahá. Kufor je božíí:=D. Jsi moc šihovná to žena. Maj sa fanfárovo drahá. Páčko Míša

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Janka, dnes som si kúpila decembrové vydanie NČ Bývanie a čo nevidím :) Tvoj kufor! Hneď som ho spoznala :) Si šikulka, keď už vianočný špeciál tam bol o ničom, aspoň ten kratučký príspevok od teba ma veľmi potešil :) Prajem krásny večer...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška, ešte som nevynechala ani jedno číslo NČ bývanie. Som verný čitateľ :-)
      Ďakujem ... J.

      Odstrániť

Ďakujem za čas, ktorý ste venovali napísaniu pár milých slov v komentári ♥