Vyhľadávať v tomto blogu

nedeľa 10. júla 2011

Leto ...

Hlavnú dovolenkovú časť máme šťastne za sebou. U mňa je zvláštne, že tak ako sa celý rok k moru teším, tak ma po niekoľkých horúcich dňoch pochytí túžba po domove :-)
Pred pár dňami  ma teda "ťahalo" domov z Tuniska - Mahdie.  V podstate sa tam dá prežiť pekná dovolenka so zaručenými horúčavami, plážou s kopou mušličiek, dobrým jedlom, veselými domorodcami a viac ani k šťastiu na týždeň  netreba. Prečo na týždeň ? .... no pre ten domov v mojom podvedomí ... 


Pekné leto ♥

nazbierali sme 
východ slnka
obrovská šiška, veľkosť kokosového orecha



9 komentárov:

  1. Spomínam si na Tunisko rovnako krásne, najmä východ slnka sa tam oplatí vidieť spolu s jeho vítaním rituálmi domácich v mori.
    Krásne fotky, Jani, a že týždeň? Ja hovorím, že akurát - trochu slnka, trochu vody, trochu probiotík:), trochu zábavy... všetkého veľa škodí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Jani,
    nádherné fotky!!!
    Dovezla jsem si z Itálie obr šišky ale když vidím tu z Tunisu tak to jsou pro ní mini šišky.
    Přeji krásný den.
    Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Jani,
    akokoľvek dlho môžem byť na dovolenke :-)veď viem, že domov ma počká..... zbožňujem cestovanie, spoznávanie nových miest, ľudí.... pekné fotečky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Jani!
    Fotečky z dovolené jsou nádherné...úplně jsem se zasnila. Budete mít moc krásné vzpomínky.
    Přeji i další letní dny, nejen dovolené, krásné a příjemně strávené....Také ráda cestuji a moře miluji :o) z Tvých fotek na mne dýchla úžasná atmosféra :o) Děkuji, moc pozdravů od nás Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milá Jano,foto úžasné...vítej doma.Žaneta

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Náádherné fotky. Nikdy jsem tam nebyla, ale vypadá to lákavě.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jani,
    mám to s cestováním podobné. Když jsem doma, chci cestovat a když jsem na cestách, tak se starám, co se doma děje, jak se daří zvířectvu.
    Přeji krásný zbytek léta.
    Radka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Janka-presne tak to aj bolo, zo všetkého trochu a z ENDIEXU mal chudák Vlado najviac :))), ale ináč má tá Afrika svoje čaro, preto sme skoro každé leto skončili tam.
    aagaa - ďakujem za návštevu a pozdravujem severných susedov :)
    Peti - rozdiel je v tom, že ty máš tú taliansku šišku doma a tá moja tuniská ostala na strome
    :), ale keby bola dozretá a na zemi, tak už je doma tiež :)
    Evi - to ja nie, najviac 12 dní a dosť, ku koncu dovolenky myslím len na odlet domov :)
    Žanetka - ďakujem za návštevu :)
    Sonička - tie spomienky a fotky mám rada aj ja a veľmi, prezeráme ich aj po rokoch a spomíname ...
    Amelie - vieš, že aj tam som si na teba spomenula? ... takú dovolenku by si si určite zaslúžila ...
    Radka - tak to mi odľahlo, že v tom nie som sama, presne takto to cítim :)))

    pekný deň ...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za čas, ktorý ste venovali napísaniu pár milých slov v komentári ♥